Menu
Your Cart

Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie

Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Nou
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Retetar Patiserie V.2 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
  • Disponibilitate: În Stoc
  • Cod produs: ERV2.2018
Peste 51 produse vandute
Vizualizari: 487
160,00 Lei
Fără TVA: 160,00 Lei

Aceasta aplicatie Excel este creata pentru gestionarea materiei prime intrate in gestiunea patiseriei si a produselor finite iesite conform retetarului stabilit in fila specifica. Retetarul se poate prestabili si modifica, functie de cerinte si necesitati.

NOTA: La pornirea aplicatiei vi se va cere sa acceptati functiile macro. Functiile macro sunt linii de cod care executa automat anumite operatiuni (cum ar fi actualizarea tabelului de vanzari). Tot ce trebuie sa faceti este sa dati clic pe butonul Options... , aflat in partea superioara a ecranului, asa cum este prezentat in imaginea de mai jos.

Etapele de lucru cu aplicatia sunt:
1. Setarea materiei prime si a produselor finite
2. Stabilirea retetarului
3. Achizitionarea materiei prime
4. Vanzarea produselor finite
5. Centralizarea datelor

Etapa I – Setarea materiei prime si a produselor finite

Primul pas pentru a incepe lucrul cu programul a fost facut, insa datele din acesta nu sunt inca adaugate, asadat trebuie sa le introducem. Acest lucru se face astfel:

adaugarea denumirii produselor finite si a ingredientelor folosite. Pe parcurs, cand apar elemente noi, vom proceda la fel cu adaugarea unui produs nou si a ingredientelor aparute ulterior. Operatiunea se desfasoara in fila Setari, pe coloanele Materii prime si Produse finite.

Etapa II – Stabilirea retetarului

Odata definite aceste denumiri, putem sa le adaugam in aplicatie ca produse de intrare si de iesire, astfel.

Am creat o fila special pentru tabelul cu retetarul, numita Retetar. Tabelul, asa cum poate fi vazut si in imagina de mai jos, este compus pe coloane: produsele finite si cantitatile ingredientelor (materia prima), capul de tabel fiind conceput sa redea denumirea materiilor prime. Pe fiecare linie se vor inscrie fiecare produs finit cu cantitatile specifice in dreptul fiecarui ingredient din capul de tabel.

Aplicatia va cauta conform unor formule specifice, produsul si vor identifica fiecare numar dat ca si cantitate si intersectand cautarea liniilor cu coloanele, va identifica cat se foloseste din fiecare ingredient dupa care va inmulti cu cantitatea vanduta, astfel calculand cantitatea extrasa din stoc.

Deci, nu avem de facut decat sa selectam in prima coloana denumirea produsului finit (creat in fila Setari) si in capul de tabel selectam materia prima (definita si ea tot in fila Setari) apoi pe fiecare linie sa completam cantitatea necesara retetatului. Cantitatea se considera ca submultiplii kilogramului sau litrului, asadar vom adauga ca si grame (gr) sau ca mililitri (ml).

Etapa III – Achizitionarea materiei prime

Dupa ce am creat un retetar pentru produsele noastre, va trebui sa adaugam in stoc cantitatile de materii prime, achizitionate. Mergem in fila Magazie. Pentru gestionarea corecta a datelor, trebuie sa completam urmatoarele: Seria/nr. facturii de achizitie a materiilor prime, data facturii, denumirea produsului, unitatea de masura, cantitatea recipientului (de exemplu: esenta rom - UM=1, Cantitatea recipientului=28ml), pretul fara TVA per bucata (din factura), cota TVA specifica produsului. Restul de calcule le va face aplicatia.

De ce este necesara adaugarea unitatii de masura si suplimentar cantitatea recipientului? Pai, in exemplul dat cu esenta de rom la sticluta de 28 ml, in retetar la un produs vom folosit doar o parte din sticluta, sa zicem 2,8 ml per bucata produs finit. Daca vinem 5 produse finite, vom avea 5*2,8= 14 ml. Prin urmare la interogarea vanzarilor aplicatia va scadea din stoc 5 produse finite si din magazie 14 ml de esenta de rom.

Dupa ce am introdus facturile de achizitie de la furnizori, aveti posibiitatea de a genera NIR-urile si de a le printa. Mergem in fila NIR. Trebuie doar sa introducem datele furnizorului din factura respectiva (in sectiunea galbena) si sa selectam numarul facturii pentru care dorim generarea NIR-ului.

Etapa IV – Vanzarea produselor finite

Scoaterea din stoc a cantitatilor de produse finite se face in baza a mai multor factori: perioada de vanzare (pe zile, pe saptamani, pe luni, pe ani si per intreaga perioada de la inceput pana in ziua curenta.

In cazul in care nu aveti reteta pentru un produs, acesta se poate vinde si ulterior cand se adauga reteta, aplicatia va scoate din stoc cantitatile de materie prima.

Acum este timpul sa adaugam operatiunile cu produsele finite. Mergem in fila Operatiuni. Acestea pot fi: productie, vanzare, scadere si reintroducere. Ce inseamna fiecare?

Productie - intr-o anumita data avem productie de gogosi, acestea se adauga in stocul magaziei pentru a avea de unde sa scadem vanzarile.

Vanzare - intr-o anumita data, vom efectua vanzarea gogosilor produse si care sunt adaugate in stocul magazinului.

Scadere - la finalul zilei, vom putea scadea produsele ramase in stocul magazinului.

Reintroducere - la inceputul zilei, va terbui sa reintroducem in stocul magazinului produsele scoase in ziua anterioara.

Etapa V – Centralizarea datelor

Verificam sa vedem cum stam cu stocurile?

Desigur si pentru asta avem doua file care ne ajuta sa avem o imagine de ansamblu. Prima este Situatii centralizate, unde vom vedea datele zilei pe care o vom selecta.

A doua fila este Tabel vanzari, fila in care avem prezentate vanzarile pe fiecare zi in parte. Trebuie doar sa actualizam permanent datele din tabel apasand pe butonul Recalculare tabel.

Compatibilitate
MS Office 2007+Da
LIbreOffice 5+Da

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie
Etichete: Excel gestiune